Zapraszam do śledzenia moich mediów społecznościowych.

Open’er Festival Identity

Identyfikacja wizualna

 

 

 

festiwalu

Motywem przewodnim realizacji uczyniłam ideę wieloświata. Różne gatunki muzyki, artyści z całego globu, wiele scen, wszystkie pokolenia odbiorców, odrębne nurty sztuki, powodują zderzenie i przenikanie się zgoła odmiennych światów. Na zasadzie analogii powstał otwarty system graficznej oprawy wydarzenia, obejmującego imprezy, serię plakatów, lineup oraz opaski festiwalowe. Koncepcja opiera się na pluralistycznych formach graficznych, nawiązujących do mechaniki kwantowej jako źródła absolutu przedstawień. Formy fluktuują, przechodzą jedne w drugie, przenikają się. Znajduje to odzwierciedlenie w projekcie logo, punca litery „o” przechodzi w puncę litery „p” co daje echo zmiany w końcowej części znaku. Projekt identyfikacji obejmuje serię plakatów promujących wydarzenie, informujących o koncertach, jak i dotyczących paneli towarzyszacych festiwalowi. Wielowymiarowość wydarzenia odnajdujemy również w zastosowanej typografii, trzech krojach  doskonale ze sobą korespondujących poprzez kontrast. Identyfikacja bazuje na dwóch kolorach, niebieskim oraz jasnej zieleni – jako pomoście pomiędzy historią i przyszłością. Różnorodność form graficznych oraz zastosowanych środków stylistycznych składa się na spójny i rozpoznawalny przekaz festiwalu otwartego, odpowiadającego oczekiwaniom coraz bardziej złożonego, różnorodnego świata dwudziestego pierwszego wieku.

I made the idea of the multiverse the leitmotif of the realization. Different genres of music, artists from around the globe, many stages, all generations of recipients, separate art trends, cause completely different worlds to collide and penetrate. By analogy, an open system of graphic setting for the event was created, including events, a series of posters, lineup and festival bands. The concept is based on pluralistic graphic forms, referring to quantum mechanics as the source of the absolute of representations. Forms fluctuate, pass one into another, penetrate each other. This is reflected in the design of the logo, the point of the letter „o” changes to the point of the letter „p”, which echoes the change in the final part of the sign. The identification project includes a series of posters promoting the event, informing about the concerts and panels accompanying the festival. The multidimensionality of the event is also found in the typography used, three typefaces that perfectly correspond with each other through contrast. Identification is based on two colors, blue and light green – as a bridge between history and the future. The variety of graphic forms and stylistic means used contribute to a coherent and recognizable message of the open festival, meeting the expectations of the increasingly complex and diverse world of the twenty-first century.

Category:

Date: